LOGIN: HASLO:








Stanisław Górski - produkty i usługi dla branży gołębiarskiej


Komentarze
Komentarze do aktualnoci (34)

................................................................................................................................


Data: 2005-11-18
Autor: Misiek (zippek@o2.pl)

Te mistrzostwa to bardzo fajna zabawa ale za dużo trzeba włożyć a za mało się wyciąga. Te pierwsze mistrzostwa które się odbyły były nawet całkiem całkiem bo i za jednego gołębia nie było tak dużo a pula nagród też troszkę wynosiła . A teraz widzę że tutaj organizator na kasę leci i taka jest prawda . Z resztą to widać jak hodowcy dają swoje gołębie za pierwszym razem było dużo więcej niż za ostanim co chyba mówi samo za siebie ! . Pozdrawiam .

Data: 2005-01-16
Autor: hodowca

powodzenia w 2005 roku panie Nowak.


Data: 2005-01-11
Autor: ANONIM

Te zawody to jedna wielka lipa. W tym roku już nikt tam nic nie da. Byłem na wystawie w Katowicach i miałem okzje porozmawiać z paroma osobami na ten temat. Ludzie zostali oszukani. Pan Nowak zwinął kasę do kieszeni a gołebie olał. Paranoja!!!!
Daleko nam do Europy z takimi jak on.
Pozdrawiam wszystkich, którzy nie dali tam swoich gołebi i zyczę powodzenia tym, którzy niestety zostali zrobieni w bambuko - do sądu Panowie, do sądu.

P.S. Pisze anonimowo, bo dowiedziałem się od kolegów, że Pan Nowak jest bardzo msciwy. Jak więcej ludzi ujawni się i napisze co wie na temat tych mistrzostw, równiez podam swoje źródło i podpisze się

Data: 2004-10-27
Autor: B. (koteluk@interia.pl)

jeżeli są jakieś wątpliwości co do miejsca wypuszczenia gołębi uczestnicy powinni wybrac ze swojego grona dodatkowych konwojentów!oni potwierdzą miejsce i czas wypuszczenia

Data: 2004-10-18
Autor: Sajmon (sajmonek@poczta.fm)

Jedno jest pewne, w tej hodowli jest coś nie tak. Gołębie zostały powierzone w niewłaściwe ręce. Taki sam a może nawet lepszy wynik można zrobić samymi przybłędami. Wniosek jest prosty, ludzie zostali nabici w butelkę. Za takie pieniądze można naprawdę zapewnić gołębiom fantastyczną opiekę. Najbardziej podejrzane jest to, że P. Nowak potrafi dbać o gołębie skoro ma takie wyniki w oddziale.
PS Ludzie nie bądźcie tacy naiwni, Polska to kraj oszustów i krętaczy, nie dorośliśmy jeszcze do takich lotów ze wspólnego gołębnika. Zachodni hodowca organizujący taki lot spaliłby sie ze wstydu gdyby osiągnął taki wynik, a co najwazniejsze straciłby zaufanie hodowców i tym samym musiał zakończyć swoją działalność.

Data: 2004-10-08
Autor: Włodek (włodek)


A kto przeprosi za pana Kłosa ?
Czyż nie sa to podobne adresy e-maila.

Do krytycznych uwag należy sie ustosunkowywać a nie obrażać dociekliwych a tym bardziej zamawianiem psychiatry.
Sądziłem, że Pan Nowak jest bardziej kultularny i lepiej dobiera sobie współpracowników.
Osobiscie wątpie by wypowiedzi sygnowane były jego autorstwa bo mam ( miałem ) dobre zdanie o organizatorze.




Data: 2004-10-07
Autor: E.M

Mam jeszcze pytanie do Pana Nowaka, który na przybycie Heńka załatwia lekarza. Dlaczego nie załatwił Pan lekarza weterynarii do opieki nad powierzonymi Panu (za kasę) gołebiami?

Data: 2004-10-07
Autor: E.M

Ja tutaj mogę się podpisać pełnymi danymi personalnymi, samym imieniem, nickiem, czy numerkiem. Mam do tego prawo. Natomiast Panu Kłosowi, nikt nie dał prawa ublizania i wyzywania (nawet tzw.anonima). Forma jego wypowiedzi, jest niedopuszczalna i urąga godności człowieka.
Apeluję do właściciela serwisu, o wykasowanie niektórych komentarzy Pana Kłosa i ewentualne zablokowanie mu wejścia na stronę. Przez takich jak on i jego kolega Pan Nowak, portal traci na popularności, bo nikt nie chce czytać chamstwa, pisanego przez chamstwo.

Dziekuję
Dobry Lot!
P.S. Celowo nie podaję swoich danych.


Data: 2004-10-07
Autor: Tadeusz Nowak (nowak2004@wp.pl)

Heńku2 - przepraszam wszystkich hodowców biorących udział w lotach w Trzebini za heńka2, który insynuuje, że miały tam miejsce jakieś "przekręty", z pewnością heniek2 nie jest żadnym hodowcą i cierpi na jakąś chorobę psychiczną, niestety na razie nie jestem w stanie dokładnie określić jaką. W momencie jak się u mnie zjawi, będzie ze mną również lekarz psychiatra i jakoś wspólnie postaramy się mu pomóc w jego dolegliwości.
Z wyrazami szacunku dla wszystkich prawdziwych hodowców.

Data: 2004-10-07
Autor: Krzysztof Kłos (redakcja@zlotygolab.pl)

Posłuchaj Heńku, jeżeli chodzi o ortografię to głąbie się pisze tak tak jak napisałem, a nie głombie. Różnica pomiędzy wzajemnym obrażaniem się jest jednak taka, że ja nie mogę ciebie znieważyć w jakikolwiek sposób ponieważ jesteś anonimowy. Ty jednak "głombem" (zachowałem twoją pisownię) nazywasz już konkretną osobę. Myślę, że załapałeś w czym rzecz.

Data: 2004-10-07
Autor: Heniek2

Panie Nowak, co to znaczy zapraszam do siebie???
Czy inni biorący udział hodowcy, z róznych części Polski mają do Pana przyjechać? To jest śmieszne i aroganckie. Gdyby nie miał Pan nic do ukrycia, to przedstawiłby Pan na swojej stronie zeskanowaną dokumentację ( o ile taka wogóle istnieje).


Data: 2004-10-07
Autor: heniek

słuchaj głombie, jeśli niemacie nic na sumieniu to pokażcie na stronie jakiekolwiek potwierdzenie odlotu.a tak na margineśie ortografia kolego,ORTOGRAFIA !!!!!!!!!!!


Data: 2004-10-07
Autor: Tadeusz Nowak (nowak2004@wp.pl)

Heńku - Jeżeli chcesz zobaczyć protokoły i inną dokumentację związaną z lotami to zapraszam do siebie. Proszę tylko wcześniej się zapowiedz. Będzie również osoba, która gołębie wypuszczała i będziesz mógł z nią porozmawiać i postawić konkretne zarzuty.

Data: 2004-10-07
Autor: Krzysztof Kłos (redakcja@zlotygolab.pl)

Heńku - przygłupie, jeżeli to jesteś ty, to odpowiadam tobie, że wszystkie gołębie, które nie przyleciały z lotu finałowego to osobiście zżarłem (gotując w rosole). Mogę ci tylko powiedzieć, debilu, że jak masz jakieś insynuacje dotyczące przebiegu tego lotu to powiedz konkretnie o co ci chodzi, a nie jak zwykła dziwka zasłaniasz się anonimami śląc niepdpisane teksty. Jak człowiek ma jkąś pzryzwoitość to się chociaż przedstawia.


Data: 2004-10-07
Autor: Heniek

Odpowiedź do Krzysztof Pollum
Skoro Pan przeglądał listy startowe to powinien Pan zauważyć kto dawał gołębie, widocznie chyba jest Pan tak zaślepiony Panem N., że Pan tego nie widzi!!! Ale mniejsza z tym kto dawał a kto nie!!! Interesowałem się lotami trybunowymi w innych stacjach np. w Szymieszowie i nie ma takiej klęski jak w Trzebini. Nie można się sugerować jednym hodowcą bo w stacji było wiele równych i jeszcze lepszych gołębi. A co sugerujesz, że hodowcy z Polski i z zagranicy dawali „plewy” za 200 zł???
Nie wiem czy Nowak ukradł je czy coś w tym stylu ale zastanawiające jest gdzie są te gołębie??? Pan sobie nie wyobraża Nowaka jak przekłada gołębie ale inni pokrzywdzenie może tak sobie myślą. Uważam, że mam dobry materiał lotowy, który sprawdza się u mnie w Oddziele i wcale nie jestem rozżalony, tylko zakładam skoro moje gołębie są słabe to innych powinny być lepsze (bo przecież do tego typu stacji nie daje się słabych, niesprawdzonych gołębi tylko najlepsze).
Odnośnie kryterii to sądzę, że jeśli organizuje się takie loty gdzie w grę wchodzą pieniądze to powinny być spełnione odpowiednie kryteria, a mianowicie potwierdzenie odlotu gołębi przez wiarygodnego przedstawiciela, bo mam nadzieję, że to było spełnione, chociaż mam pewne wątpliwości, bo patrząc na stronę Sekcji Oddziału Prudnik umieszczonej na stronie www.zlotygolab.pl (link Nasze strony / Prudnik) ilość kilometrów do najdalszego miejsca w całym Oddziele wynosi 319,67 km a w regulaminie lot finałowy napisano 350 km. To Gorzów jest taką dużą metropolią, że rozciąga się na długość 30 km??? To gdzie jest ta prawda!!!!! I jeszcze jedno kto był konwojentem czy była to pewna i uczciwa osoba???
Bardzo bym prosił aby Pan Nowak rozwiał nie tylko moje wątpliwości dotyczące tych dwóch kwestii i zamieścił na swojej stronie jakieś wyjaśnienia i może udostępni jakiekolwiek potwierdzenie odlotu. Bardzo bym prosił o uspokojenie duszy słabego hodowcy - jak to się Pan wyraził. Z pozdrowieniem Dobry lot - wszyscy słabi hodowcy.


Data: 2004-10-05
Autor: Waldek 0309 SZCZECIN (walbis@poczta.onet.pl)

W pełni popieram Kol Andrzeja
Coś tam nie było do końca tak jak powinno, Nie wiem moze cos przeoczyłem wczesniej na wiosne ale dlaczego przyjmowano ptaki po 40 zł. Zreszta mniejsza o to ja i mój przedmówca daliśmy ptaki na gołębnik do KRAKOWA zasililismy materiałem kol z południa Polski ptaki sie sprawdziły i jest ok .Napewno podziękują nam i tak powinno być. Ptaki wysyłalismy z własnej woli i bez żadnych opłat

Data: 2004-10-04
Autor: Andrzej0362 (ryba67@wp.pl)

Z 341 zostało 30-35 .Ładny wynik.
Wzorowa hodowla.
Albo Polska taka bogata ze ludzie dopłacaja zeby ptaki stracić.
Bo to juz 2 rok podobnie wychodzi.
Pozdrawiam.

Data: 2004-10-03
Autor: Krzysztof Kłos (nowak2004@wp.pl)

Wszystkich gołębi było rzeczywiscie 341. Z tego jednak tylko 138 gołębi było opłaconych po 200 PLN. Właściciele pozostałych gołębi uiścili po 40 PLN za gołębia. W zdobywaniu nagród brały udział tylko gołębie opłacone pełna kwotą. Wszystkie szczegóły, lista nagrodzonych osób, ptaki biorące udział w konkursie, regulamin itp. dostepne sa na stronie internetowej www.zlotygolab.pl w dziale poswięconym pucharowi - zapraszam.

Data: 2004-10-03
Autor: Marek

Proszę o wyjaśnienie jednej kwestii dotyczącej lotu. Opłata od gołębia wynosiła 200 zł. Więc za 341 gołębi zgłoszonych do mistrzostwa organizator odnotował wpływ kwoty 68.200 zł Na nagrody - przeznaczono niewiele ponad 13.000 zł ( dane ze strony www.zlotygolab.pl). Czyli wniosek z tego że na utrzymanie lekko ponad 300 gołębi przez cztery miesiące wydano ponad 50.000 zł. Chyba że czegoś nie rozumiem.

Data: 2004-09-27
Autor: jankes

panowie,przecież nikt nikogo nie zmusza do uczestnictwa w tego typu zawodach.Ponadto organizator nie będzie dokładał do (interesu).Wiem że każdy z nas chciałby wygrywać, ale nieliczni posiadają odpowidnią wiedzę i materiał.Na całym świecie organizuje się podobne zawody już od kilkudziesięciu lat,Polska jest daleko z tyłu.Myślę że jest to dobra propaganda, a i ilość uczestników co roku będzie większa.Tak trzymać.Pozdrawiam

Data: 2004-09-27
Autor: Krzysztof Pollum

Szanowny Panie Heniu

Tak się składa, że znam Pana Nowaka i wiem jaki posiada materiał zarodowy i ile czasu poświęca pracy przy gołębiach, dlatego też nie budzą mojego zdziwienia jego wyniki. Ponadto jak przeglądam listy startowe to nie figuruje tam żaden hodowca o imieniu Henryk, rozumiem jednak pana rozżalenie, że pana gołębie gdzieś się nie sprawdziły. Takie są jednak reguły tego rodzaju rywalizacji. Proszę sprawdzić sobie jakie są wyniki na innych stacjach gdzie są organizowane loty trybunowe. Ponadto niech pan zobaczy jak przyleciały gołębie Czecha Svobody. 3 gołębie poleciały w locie finałowym i trzy również wróciły, podobnie było z gołębiami pana Szczepana Szpondowskiego dwa z jego gołębi zdobyły nagrody. Takie są fakty. Uważam że to nie przypadek. Oni moga powiedziec, że maja dobre gołębie. Wszelkie informacje o gołębiach i wynikach lotów są zresztą dostępne na stronie internetowej www.zlotygolab.pl . Nie rozumiem też insynuacji gdzie jest reszta gołębi (w tym te pana), mam to rozumieć, że Nowak je ukradł czy coś w tym stylu? Już sobie wyobrażam Nowaka jak przekłada te gołębie do innych koszy i chowa je w sobie tylko znanym miejscu. I jeszcze jedno niech pan dalej uważa że nie ma słabych gołębi, ale niech pan ich więcej nie daje na żadne zawody bo jeszcze się nie sprawdzą i znowu będzie pan tym rozżalony. A w ogóle to najlepiej niech pan gdzieś sobie spisze kryteria jakie uważa pan powinny być spełnione aby dla pana lot był udany. To znaczy ile gołębi ma przylecieć, któremu należy się pierwsze drugie i kolejne miejsca, jaki hodowca ma zdobyć nagrody itp (prosze oczywiscie nie zapomniec o sobie). Wtedy na pewno byłby pan usatysfakcjonowany. Za komuny też zawsze był ustalany skład klasowy komitetu centralnego partii. Miało być tyle górników, tyle hutników, szwaczek itd. Widzę, że tęskni pan za takimi czasami. Rzeczywiście najlepiej wcześniej ustalić wyniki a później podać je do wiadomości.
A w ogóle to wydaje mi się, że tak naprawdę to jest pan hodowcą z tego samego oddziału co Nowak i najzwyczajniej w świecie mu pan zazdrości wyników.


Data: 2004-09-27
Autor: Heniek

Zabawianie się kosztem innych i nabijanie kogoś w butelkę to chyba specjalność Pana N. Przy locie katastrofalnym z ilości 4300 gołębi Pan N. włożył 46, z czego 41 jest w konkursie, a 31 w pierwszej 100 (2,8,8,10,11,11,13,13,15,16,17,17,20,22,22,24,28,31,32,37,45,47,59,60,63,64,66,85,88,89,90 te powtarzające się pozycje numerów na liście konkursowej oznacza przylot gołębia w tej samej sekundzie, dlatego egzekwo są na tej samej pozycji a nie na pozycji następnej). Natomiast na 272 gołębi włożonych na lot finałowy Gorzów Wielkopolski w sobotę przylatuje tylko 18 sztuk, a w niedzielę 10 sztuk. Z czego w przeciągu prawie miesiąca po odbytym locie wróciło jeszcze 8 sztuk. A gdzie reszta ptaków??? Czy to nie jest zastanawiające??? Też dałem tam gołębie i gdzie one są??? Nie uważam, że były one słabe.

Data: 2004-09-27
Autor: szkielo

Siema Zawody sa fajne i jest mila atmosfera jak ktos nie chce nie musi w nich uczestniczyc

P.S Moze jakis nowy artykul zamiast tego zeby nie budzic kontrowersji


Data: 2004-09-22
Autor: Łukasz Gaweł

Witam - przyglądam sie imprezie już drugi rok, i z tego co widzę organizator lubi się zabawiać kosztem innych, skoro koledzy sugeruję, że wyniki prywatne Pana N. odbiegają od wyniku osiągniętego na zawodach to trzeba sobei dać z tym spokój, i nie brać udziału , wtedy niema powodu do narzekania.

Data: 2004-09-22
Autor: siwy

polskie golebie
,dorownuja zagranicznum[belgia,holandia,niemcy]

Data: 2004-09-18
Autor: Heniek

Zgadzam się z kolegą Mateuszem. Naprawdę warto porównać te wyniki. Ludzie opamiętajcie się to jest nabijanie ludzi w butelkę i wyłudzanie od nich pieniędzy. A wy zadawalacie się przylotem zaledwie garstki gołębi!!! A gdzie ta reszta???

Data: 2004-09-17
Autor: mateusz

porównajcie listy konkursowe pana nowaka z oddz. frajerzy


Data: 2004-09-14
Autor: Patryk G (patrykgwarda@wp.pl)

Ile pan włożył na ten gołębnik pieniędzy? Pieniądze to nie wszystko, ważne są GOŁĘBIE!!!

Data: 2004-09-04
Autor: jarek0358 (propka@op.pl)

JEST PIERWSZY GOLAB W TRZEBINI JEST TO GOLAB TATY JOGIEGO0317

Data: 2004-09-04
Autor: lukasz (?????)

to sa super zawody polecam przyjechac do Trzebini


Data: 2004-09-04
Autor: Misiek (nieznajomym nie podaję)

polecam to naprwadę super zawody i proszę mieć zaufanie do organizatora koleś jest naprawde wporzo .

Data: 2004-09-03
Autor: 177 (brak)

To lipa!!!

Data: 2004-09-03
Autor: Żona hodowcy

Zawijam kiecę i lecę !

Data: 2004-09-03
Autor: pocztkujcy

biore kase i przyjezdzam!!!






REJESTRACJA




| Zasady współpracy | Reklama | Regulamin | Kontakt |

Wszelkie prawa dotyczące kopiowania i rozprowadzania materiałów zawartych w serwisie DOBRYLOT.pl bez zgody właściciela ZABRONIONE
COPYRIGHT 2004-2012 © DobryLot.pl
Projekt i wykonanie: www.4PROJEKT.pl