LOGIN: HASLO:








Stanisław Górski - produkty i usługi dla branży gołębiarskiej


Komentarze
Komentarze do aktualnoci (34)

................................................................................................................................


Data: 2008-02-29
Autor: janek_027 (janek_027@wp.pl)

Panowie przecież ten Król o wszystkim wie. To On wydaje dyspozycje kto ma być usunięty, bo narusza panujący układ. Andrzejowi też powiedział, aby był cicho to będzie zdrowszy.Następnie rzucił słuchawką po obrzuceniu go niewybrednymi epitetami. Koledzy to nie kto inny jak my bronimy sprawy Stargardzkiej ujawniając szczegóły i pietnując. W dniu dzusiejszym Pan Jan był bardzo miły, dla urzędniczki ze Starostwa Stargardu Szczecińskiego. Działaczy okregu i oddziału nazwal analfabetami nie znajacymi przepisów i że On to wszystko wyjaśnia. Ja wczesniej ich kompetencje i predyspozycje określiłem bardziej naukowo. Popatrzcie jaka wspaniałomyślność. Wyjaśniał wysyłając Gladkiego i Tronta. Oni na jego polecenie zrobią obciach. Na drugi dzień za jego przyzwoleniem kolegów skreślają z listy. Taka jest forma wyjaśniania przez Pana Prezydenta. Ten człowiek nie ma wstydu i honoru. Jak można być takim łgażem. Intryguje aby zalegalzować skreślenie niewinnych ucziwych ludzi. Nic nie robi za udowodnione oszustwa. A wobec urzednika udaje ostoję sprawiedliwości. Panie bezwstydny spójrz Pan w lusterko. Nie chcę przypominac spraw oszustw z Ciechanowa tam tez byl najlepszy gołąb w Polsce z oszukiwanych wypuszczań.

Data: 2007-12-16
Autor: rrrr

Jak tak dalej pójdzie to na olimpiadzie w Polsce będziemy mieć gołębie z minusowymi coef.

Data: 2007-12-13
Autor: jan

u nas w okregu i oddziele taki sam burdel
teraz u nas mamy temat bittnera ktory oszukiwal przez lata wyniki odrzucone ale na drugi rok znowu poleci pewnie bo to kolega prezesa okregu ktory mu sam te wyniki liczyl

Data: 2007-12-12
Autor: Robert

W Zielonej Górze jest podobnie. Gołębie nie jeżdżą na miejsce, loty się zalicza. Okręg sprawę tuszuję i udaje, że nie wie o co chodzi. A hodowców, którzy się buntują przeciwko wypuszczaniu gołebi na 100km z lotu 600 km wyrzuca się ze Związku

Data: 2007-11-25
Autor: hodowca

2/3 hodowców PZHGP to ludzie pokroju Bogdana więc jak może być lepiej w takim związku. Lotującym w tzw. trzeciej lidze całe życie zawsze będzie po drodze z tą kliką pozdrawiam

Data: 2007-11-22
Autor: henryk

Panie Bogdanie czy pan nie wie że wyniki pana Leśniewcza zostały uznane a były do odrzucenia a cofanie się z lotów oddziału Świnoujście aktualnych mistrzów okręgu.Widać czyją pan stronę trzyma i wie pan że za taką opinię dostanie pan order od Prezesunia oby jak najmniej takich ludzi jak pan bo inaczej naszego związku nie będzie życzę panu zdrowch snów o p.Strzemiłowskim.

Data: 2007-11-22
Autor: kylu

Jestem w szoku po przeczytaniu tego artykułu, jeśli zawarte w nim informacje są prawdziwe to podważa to sens lotowania, przynajmniej w okręgu Szczecin. Po co wydawać pieniądze i tracić czas skoro wszystkie zasady można obejść lub nagiąć do własnych celów.Sprawą tą powinny zająć się właściwe organy ZG. Przepraszam nie powinny, są zobowiązane.

Data: 2007-11-20
Autor: Bogdan Majewska, czlonek sekcji Gryfice od 1970 roku

drodzy koledzy,
zgadzam sie w wiekszosci z Wami, ze struktury naszego zwiazku sa z poprzedniej epoki, ale to my w sekcjach i oddzialach wybralismy delegatow ktorzy w naszym imieniu wybrali wladze okregu Szczecin, to wlasnie ci ludzi wybrani przez nas w podstawowych komorkach naszego zwiazku tak zadecydowali, widocznie lepszych nie bylo. do kogo wiec macie pretensje? sami do siebie! W swojej kilkudziesiecioletniej przynaleznosci do PZHGP spotkalem wielu ludzi tzw. wichrzycieli, moze ten kolega jest wlasnie takim czlowiekiem. Osobiscie znam kolege Strzemilowskiego. Nie sadze ze jest zdolny do takich przekretow jak to nazwal to kolega Andrzej z sekcji Recz. Szanowny kolego, prezes kazdego okregu jest automatycznie delegatem na krajowy zjazd delegatow z mocy naszego statutu. W przeciwienstwie do moich przedmowcow podalem swoje dane osobowe

Data: 2007-11-20
Autor: ........

tak to juz jest kolego za dobre uczynki i probe osuszenia tego wielkiego bagna to napewno Cie wyrzuca tak jak wyrzucili kol. Pilcha bo chcial rozliczyc kabine bo chcial dowiedzic sie co z pieniedzmi oddzialu a tam byla wladza najwyzsza bo prezes okregu jak i prezydent do spraw finansowych ZG i ciach wyrzucony na 3 lata pod pretekstem czeskiego błedu a co do ludzi to powiem Ci szczerze ze jakies 20% ludzi w calym pzhgp rozumie to co sie dzieje reszta to ciemnota ktorymi kieruje ZG szkoda ze tak jest ale uwierz mi ze to wojna z wiatrakami ale jedno jest dobre jest coraz wiecej takich ludzi jak TY i ktoregos pieknego dnia bania peknie i niektorym ludzia otworza sie oczy

Data: 2007-11-19
Autor: *):><%^

Słuchaj Jaśku, lud cię prosi....

Data: 2007-11-19
Autor: CBŚ

Krymek czy też Janek, to w 100% nie jest głupie, ale czy ty chłopku roztropku oprócz sieczki w mózgu masz coś jeszcze????? Jeśli chcesz aby PZHGP funkcjonował poprawnie, to złóż wreszcie rezygnację!!!!!!

Data: 2007-11-19
Autor: krymek (,)

Hodowco to nie jest takie głupie ale czy ty c hłopie oprócz wody masz jeszcze coś pod deklem.

Data: 2007-11-18
Autor: ?

A może by tak spuścić im po prostu w p......., bo gadaniem to sie raczej nic nie zdziała.

Data: 2007-11-18
Autor: hodowca !!!

Panowie naszym gdybaniem nic nie zdzialamy,"klika"czytaj Zarzad PZHGP sama nie odejdzie.A moze by tak zastrajkowac i zmusic "klike" do dymisji.Np.nie wziac udzialu w wystawie Ogolnopolskiej, a moze nawet zawiesic loty w 2008 roku.Jestem lotujacym hodowca od wielu juz lat i to na calkiem porzadnym poziomnie i moge to sobie wyobrazic,zrobilbym w koncu porzadny urlop z rodzina.A moze by tak te wszystkie anomalia naszego Zarzadu, przepraszam "kliki" zebrac w jedna calosc i udac sie poprostu do adwokata.Mamy przeciez wsrod nas hodowcow adwokatow,prokuratorow i ludzi prawa,ktorzy mogliby sie wypowiedziec jak to by wygladalo ze strony prawnej.Czy jest cos takiego wogole mozliwe? Albo jest jeszcze inna mozliwosc.Jak wyzej wspomnialem zebrac mozliwie jak najwiecej przekretow "kliki" nastepnie wyslac cala dokumentacje do prezydenta FCI i niech sie Swiat dowie co wyrabia "klika" w Polsce. Co Wy na to Kol. hodowcy?Osobiscie mysle, ze to nie jest tak calkiem glupie.Pozdrawiam

Data: 2007-11-18
Autor: Obserwator (xxx)

Drogi kolego proponuje skierować sprawę do KD przy Zarządzie Głównym a kol. Gidaszewski T. powinien się tym zająć i wy...ć tych "działaczy" przez których musimy się wstydzić .Już czas wytoczyć działa i oczyścić nasze środowisko z pasożytów.Panowie z ZG czas już zająć głos. CZEKAMY !!!!!

Data: 2007-11-18
Autor: pol0125

smutne co piszecie ale taka jest rzeczywistosc trzeba cos z ta oligarchia zrobic ,to ma byc hobby a nie chora zawisc i ladowanie kapsy przez bosow zamknietych w okraglakach

Data: 2007-11-18
Autor: henry (brak)

To jest kroplą w morzu mahlojek p.Strzemiłowskiego zarząd okręgu jest wybierany na zasadzie ja twoje brudy przykryje aty na mnie głosujesz co cztery lata .Psy szczekają karawana jedzie dalej.Wyników jakie pan Prezes nadrukował obdzielił by 10 mistrzów świata przez 20 lat swojego prezesowania.

Data: 2007-11-18
Autor: janusz (jjmto2pl)

do administratora moze same wladze by sie wypowiedzialy na ten temat chetnie bysmy poczytali co maja do powiedzenia czy uratuja ostatniego sprawiedliwego czy go po prostu utopia

Data: 2007-11-18
Autor: hodowca !!!

Brawo,brawo i jeszcze raz brawo Panie Andrzeju Blaszkowski.
Wielki podziw dla Pana,za Panska odwage,za Panska szczerosc. Wyobrazam sobie ile z tego powodu bedzie mnial Pan problemow.Mniejmy nadzieje ze w tej sytuacji Zarzad PZHGP nie ma innego wyjscia jak tylko ta sprawe wyjasnic i pociagnac do odpowiedzialnosci tych "przekretow".Co Zarzad PZHGP na to???????????? Ale czy Kawaler i jego psy beda swoich, tzn."przekretasow" scigac ???????????? Szczerze mowiac -czarno to widze.Pozdrawiam i jeszcze raz podziwiam P.Andrzeju

Data: 2007-11-18
Autor: wieslaw (abw.msciciel.pl)

odnosnie szczecina ziobro trzeba

Data: 2007-11-18
Autor: Zbigniew W (ptica56@wp.pl)

Można to wszystko nazwać jaki kraj taki obyczaj, bo wiadomym jest że nasz kraj to kraj paradoksu. Receptą być może były by nowe twarze w związku bo te co non stop do korytka się pchają to niczym nasze gołąbki w piórak obrosły. Przez taki stan to człowiek ma serdecznie tego dosyć. Pozdrawiam.

Data: 2007-11-18
Autor: hodowca

czas najwyższy odejść z tego bagna PZHGP i zakładać nowe związki i kluby ale do tego muszą dojrzeć hodowcy ja już tak zrobiłem pozostaje czekać na mądrość hodowców pozdrawiam

Data: 2007-11-18
Autor: Autorem cytatu jest sam Platon

Największe zło to tolerować krzywdę.

Data: 2007-11-18
Autor: Janusz

Dobro uczciwosc co to jest Panie Kawaler dopuki wplywaja pieniadze jest ok.dobro plebsu sie nie liczy a wiekszosc z nas lotuje dla przyjemnosci moze faktycznie trzeba cosc z tym zrobic i rozwalic ten PZHGP skoro problemy zwiazkowe musimy zalatwiac sami jak sila pieniedzmi to po co nam zarzad

Data: 2007-11-17
Autor: AS (andsier@o2.pl)

Wiecie co-to jest naprawdę paranoja-Państwo w Państwie-policzcie 40000 hodowców-po 36,70 jaką daje kwotę tylko z tego=1468000
Jak tak można!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A my się kłócimy sprzeczamy w sekcjach w oddziałach w okregach za co, za ile.??

Data: 2007-11-17
Autor: pesymista

i co z tego ? nic
będzie jak było i tyle ...
'nie rozumiem czy nie można tego skierować do sądu ? jest jakiś stwór pzhgp pobiera składki są dowody i nic ... paranoja nie rozumiem tego ? prezydent heh olewa to i tyle napisał list i nic nie robi w tej sprawie ... heh
totalna paranoja .....

Data: 2007-11-17
Autor: Andrzej Sieradzki (andsier@o2.pl)

Wiecie co to jest "normalka" w naszej strukturze. Jestem prezesem oddziału 0432. Mieliśmy kłopoty związane z organizacją oddziału-nowo powstałego oddziału. Problem polegał na zamówieniu obrączek na 2006 rok. Kiedy powstawał oddział. Zamawialiśmy obrączki prosto przez zarząd główny, który na początku pismem zapewnił, że możemy płacic za obrączkę po cenie związkowej-tym czasem pisze do mnie prezes okregu JG, że musimy zapłacić po 70 gr. za sztukę. Napisałem pismo do SG-oni mi odpisali po tym, jak zadzwoniłem po trzech miesiącach, że nie otrzymałem informacji zwrotnej- iż kierują sprawę z powrotem do okręgu.
PO CO ONI TAM SIEDZĄ ???
Pytam po co. Ostatni chyb STWóR Komunizmu w Polsce. Poważnie albo bawimy się w to hobby albo rozliczmy się dokumentnie ze wszystkiego. Istnieją różne związki. Czy musi być jeden hodowlany??. Nie możemy np. powołać za zgodą FCI innej struktury o nazwie np. "Zrzeszenie Hodowców Gołębi Pocztowych" Pytam-dlaczego nie??

Data: 2007-11-17
Autor: Macko z Bogdanca

koniec jest bliski...

PS. Mistrzostwo świata z tym paragonem...



Data: 2007-11-16
Autor: piter

pieprzysz kolego hodowco aż mnie ruszyło!Byłem w zarządach i wiem jak to się odbywa;są ludzie którzy nigdy nie byli wybrani na delegata,a są w zarządach nawet okręgów!NP.dopisują się między liniami skreślając tego ostatniego w protokole z zebrań.Perfidne co ale skuteczne:(niestety .Jest np.oddział który co roku leci jedną i tą samą miejscowość do kat.C wypuszczając ptaki o ok.100km bliżej.Ale faktycznie może z nas tacy pesymiści i jak kol.hodowca raczył zauważyć widzimy tylko to co złe a to co dobre umyka naszym oczom:) Przytoczone przykłady są oczywiście bardzo ogólnie ujęte,więc bez uszczypliwości.

Data: 2007-11-16
Autor: sokół

Nic dodać , nic ująć z wypowiedzi Daniela. Szkoda tylko, że nie zajmie się tymi sprawami ktoś w miarę kompetentny i odważny, który by poprowadził nasze zastraszone towarzystwo do normalności i przestrzegania prawa bo jak by nie było to dzięki naszym ciężko zarobionym pieniądzom istnieje P.Z.H.G.P. Wywody na tej stronie to tylko bicie piany!!.Jedynym wyjściem z tej sytuacji jest przedstawienie wszelkich problemów z funkcjonowaniem tego stowarzyszenia Prezydentowi miasta Chorzowa.
Pozdro. Sokół

Data: 2007-11-16
Autor: bartek 0 340 (Bartek)

Witam
Nie tylko w twoim odziele kolego jest taki burdel,regulamin jest nagminnie łamany.W moim oddziale mamy mistrzów bez ukończenia wszystkich lotów ,niezrzeszeni ładowali gołębie do kabiny,a prezes chował kase do kieszeni,rachmistrza mieliśmy w porządku ,wszystko wyliczał ok. to nie pasował elicie-teraz jest taki ,co wie jak liczyć.Nadmieniłem kilka tylko nieprawidłowości,bo może wyliczyłbym więcej punktów niż ty kolego,przykład idzie z góry ,więc co się dziwić. Tacy ludzie nie mają honoru,po trupach po kasę.
Pozdrawiam.

Data: 2007-11-16
Autor: hodowca

Rzucacie tu wielke słowa, do wszystkich macie pretensje , ale to tych działaczy wybrano z grona delegatów do zarządu Oddz. Okręgu. Czemu was nie wybrano? pewnie nie mieliście zaufania i ciągle psioczycie na wszystko i wszystkich . Wszędzie podejrzenia i i wszyscy to oszuści a kolega napewno to chodzący ideał!!!!!!!! no po prostu krysztal hodowca z torunia

Data: 2007-11-16
Autor: delegat

Co ma ten człowiek zrobić? Kto za taki stan ponosi winę?Ja jeszcze mam w oczach tą całą bandę na czele z Kawalerem z pamiętnego 14.kwietnia 2007r..On nie reaguje na to co się robi na dołach.A dlaczego?Bo to jest jego elektorat.Widziałem na KWZD tych buców,co za wszelką cenę wylizaliby Kawlerowi tyłek do połysku.Z pisma dowiaduję się,że ze Szczecina jest następny ptaszek bez mandatu delegata na KWZD.Tu mamy odpowiedż.Towarzystwo wzajemnej adoracji.No co tu mozna więcej napisać? Ogólnie burdel do kwadratu, za którym stoją konkretne osoby i to one powinny być wypieprzone ze Związku na czele z jego wodzem.Proponuję wysłać te pismo listem poleconym do Prezydenta Chorzowa.W stowarzyszeniu jakim jest PZHGP łamany jest nagminnie art.6 ustawy prawo o stowarzyszeniach.Tzn.stowarzyszenia przyjmujące zasadę bezwzglednęgo posłuszeństwa ich członków wobec władz stowarzyszenia jest zakazane. Ja tu tylko przytoczyłem jeden z wielu artykułów,które obowiązują.Ale ten dla mnie jest szczególny,dlatego ,że często jest łamany.Prezydent ponadto często w zdwojoną siłą go łamał,bo przy pomocy pięści.Przed ostatnimi wyborami Kawaler powiedział tak:będę kandydował,bo muszę z tym burdelem zrobić porządek.Inaczej mówiąc,zapowiedził robic porządki po sobie.Widać na tym przykładzie,że dobrze mu to wychodzi

Data: 2007-11-16
Autor: Daniel

O to wlasnie nasza Polska...tu wszystko jest mozliwe jak ma sie uklady...Amen :)






REJESTRACJA




| Zasady współpracy | Reklama | Regulamin | Kontakt |

Wszelkie prawa dotyczące kopiowania i rozprowadzania materiałów zawartych w serwisie DOBRYLOT.pl bez zgody właściciela ZABRONIONE
COPYRIGHT 2004-2012 © DobryLot.pl
Projekt i wykonanie: www.4PROJEKT.pl